Tuesday, April 10, 2018

Poor Boy

Poor Boy ginen Alfred Saures

Annai gai hu cho'gue hao ya ti un ripara
When I did something for you and you didn't notice
Lao guaha hu li'e yan ti kombeni, ai neni
But I saw and it wasn't proper, baby
Siente makkat palabras-hu nai nu hagu ya puti hao
My words were hard towards you and you hurt
Yan gi duranten ni binibu-ta humanao hao
And during our anger you left

Sigi yu' manhasso mona gi karera-hu
I think about moving forward
I pinadesi todo gaige giya guahu ai buenti bai hu aksepta manu sina i piniti-hu poor boy
The pain is all on me and maybe I will accept where my pain is, poor boy
Maseha hayi gi hilo tano ya lalachi
Whoever on earth and very wrong
Pues manhasso yu' ya bai hu bira yu' i hinaonao-hu bai hu fatto tatti neni gi kannai-mu sa iyo-ku hao
Well think of me and I will come, turn back, I will come back to your hands baby, because I'm yours
Hu kunsisidera despensa yu' put i fino-hu sa hagu ha solu bai hu guaiya todo i tiempo
I considered apologizing for my words because you're the only one I will love forever

Ti isao-mu na sumen bunita hao neni yan sesso bira siha i ilun lalahi hu kumprende
It's not your fault that your super beautiful and you turn all the men's heads, I understand
Lao gi annai hu li'e hao bumaila neni yan otro
But when I saw you dancing with someone else
Ilek-ku poor boy sa taiguihi na ta'lo
I said poor boy because it's happening again

Sigi yu' manhasso mona gi karera-hu
I think about moving forward
I pinadesi todo gaige giya guahu ai buenti bai hu aksepta manu sina i piniti-hu poor boy
The pain is all on me and maybe I will accept my pain, poor boy
Maseha hayi gi hilo tano ya lalakse
Whoever on earth and
Pues manhasso yu' ya bai hu bira yu' i hinaonao-hu bai hu fatto tatti neni gi kannai-mu sa iyo-ku hao
Well think of me and I will come turn back, I will come back to your hands baby, because I'm yours
Hu kunsisidera despensa yu' put i fino-hu sa hagu ha solu bai hu guaiya todo i tiempo
I considered apologizing for my words because you're the only one I will love forever




1 comment:

CJBYTHEBAY said...

Buenas, can you do the lyrics for Hayi Un Hahasso by Alfred Suares?