Wednesday, April 11, 2018

Litratu

Bobbie Degracia yan Mike Reyes

Makkat pa'go nu lina'la-hu
My life is very difficult now
Kada puengi yu' humanao yan otro
Every night I go with someone else
Deski ki taigue hao taya lokkue alegre-hu
Ever since you left I don't have anymore happiness
I bininu setbesa yan whiskey
My medicine is beer and whiskey
Para na'sahu palu na triniste
To get rid of all this sadness
Ai Yu'os ya sina un tulaika i lina'la-hu
Oh God, can you change my life

Hu polu litratu-mu ya tuho i lago-hu
I place your picture and I start to cry
Ti sina hu atan hao sa guaha otro gi fion-hu
I can't look at you because I have some else at my side

Hu gacha gi pangi yan otro
I caught you and another at night
Matungo ha' lao ti masagnani hu
I knew but you never said anything
Lao i sienteteku na hu tungo ha hafa guaha?
But my feeling when I knew, what do I have?
Apman yu' manannga nu hagu
I waited long for you
Sa mampos mahalang-hu nu hagu
Because I had so much longing for you
Ya ti un agang yu' esta tres puengi gi telefon
And you didn't call me for three nights on the phone


Hu polu litratu-mu ya tuho i lago-hu
I place your picture and I start to cry
Ti sina hu atan hao sa guaha otro gi fion-hu
I can't look at you because I have some else at my side

Hu li'e hao ya hagas na atungo-mu
I saw you with someone you knew for a long time
Annai hu hasso na humita un tiempo
When i think about the time we were together
I hinemhom yan trineste i lina'la-hu deski ki un dingu yu
The darkness and sadness in my life, since you left me
Ya hu hasso i minaolek siha na dia
And I think about the good days
Puedi maolek hao tatti yan pon saga
It's better you go back and stay there
Para gima Yu'os pa bai suhayi i whiskey
To go to church to get rid of the whiskey

Hu polu i litratu-mu ya tuho i lago-hu
I place your photo and I start to cry
Ti sina hu atan hao sa guaha otro gi fion-hu
I can't look at you because I have someone else by my side

Hu hahasso hao ya sigi yu' triste
I think of you and I get sad
Ti sina sumuha hao gi hinassoku
I can't get rid of you in my thoughts
Ti sina hu kumprenede hafa na taiguini i lina'la-ta
I can't understand how our lives ended up like this
Hu sodda i litratu-mu ya bai tulaika yu'
I found your photo and I will change
Hu agang hao para bai sagnani hao bira hao
I called you to say come back
Bira hao magi giya guahu sa hu guaiya hao
Come back to me because I love you 



3 comments:

AJ said...

Hey brother preciate the lyrics. Is their a way you can do man afakcha by kelvin duenas.

Saina maase ����

theislander said...

SYM for checking out the blog. I've did the lyrics as you requested.

shirleenxhope said...

is there any way you can please post up lyrics for Daniel Leon Guerrero?? Like SINSERU or BASTA GUMIMEN ? My little girl sings alot of chamorro songs with my dad but these are her 2 favorite songs!!