Monday, March 19, 2018

Atrasao


Hafa adai hagas, hagas
Hello, it's been awhile
Esta apman ti mali’e hit
It's been a long time since we haven't seen each other
Pago hu baba I Facebook
I opened Facebook today
Ya hu li’e I litratu-mu
And I saw your picture
Ai na buninita hao fasu-mu matan atmit
Oh your face is beautiful
Yan I figura-mu ti u matulalaika ai neni
And your body hasn't changed baby
Hagu nai hagas, hagas
You're the one that's been awhile
Ti mamagof I kurason-hu
My heart isn't happy
Ai ilek-mu nu guahu na malago hao umadespatta
When you told me that you wanted to break up
Gi halom kuatto-ku ai milalak I lago-hu ya nisikera un ufresi yu’ panu
In my room my tears fell and you didn't even offer me a handkerchief 
Ai mohon ya ta tutungo hafa para ta susedi
Oh we need to know how we are going to live
I tiempo  nai ta na’lastima ti sina esta ta bira
The time has been a waste, and you can't turn back
Esta atrasao
It's too late
Pues adios hagas, hagas hu acepta na guahu munalachi
Well bye for awhile, I accept I'm the one that is wrong
Atrasao yu’ mansotsot ya ti sina yu’ madespensa
I was late to get forgiveness and I can't make you forgive me
Lao esti hu diseseha para hagu kirida
But this is what I want for you darling
I minagof-mu puedi un sodda nai mona
Your happiness may one day be found

No comments: