Friday, April 8, 2016

Hagu i lina'la-hu

I aniyu ni hu pega gi kalulot-mu
The ring that I placed on your finger

Penta I guinaiya-ku nu hagu
Paints the love I have for you

Ai sa hagu kirida-hu I lina’lahu
Oh because you my darling are my life

Bai hu guaiya hao para todu I tiempo
I will love you always

Chorus:
Hagu I lina’la-hu
You’re my life

Hagu I guinaiyaku
You’re my love

Ai sa taya neni parehumu
Oh because baby there’s noone like you

Hagu I lina’la-hu
You are my life

Hagu I guinaiyaku
You are my love

Para todu kirida I tiempo
For always darling

Kada un gotte neni este I dos kannai-hu
When you take both my hands

Puru sineten minagof gi kurason-hu
My heart if filled with happiness

Bai hu prumeti todo nu i guinaya-ku
I will promise you all my love

Bai hu guaiya hao esta i finatai-hu
I will love you until I die
Chorus


Maila ta fanmatachong gi fion-hu
Come and sit near me

Toktok magi este i sintura-hu
Hug these hips

Chiku magi este i labios-hu
Kiss these my lips

Hu guaiya hao kirida-hu para todo i tiempo
I love you my darling for always


Chorus

3 comments:

Bonita Na Bebe said...

kao un tungo hayi kumakanta este?

Jofis4ofis said...

Si KC DeLeon Guerrero

Jofis4ofis said...

Si KC DeLeon Guerrero