Thursday, April 14, 2016

Pot Fabot Munga Piniti

Pot fabot munga piniti
K.C. De Leon Guerrero

Matto yu’ manbisita na puengi
I came to visit that night

Ai madakdak yu I petta si nanamu umoppoe
I knocked on the door your mom answered

Hu faisen I nanamu neni
I asked your mom baby

Kao sina hit na dos umaguihi?
Can we be together?

Chorus:
Lao ilekna ai lahihu astrao I finattomu
But she said oh my boy you came late

Humanao I hagahu yan otro
My daughter left with another

Hagas ha ti manangga guinihi
She’s didn’t wait here

Pot Fabot munga piniti
Please don’t be hurt

Verse:
Hu sagani si nanamu guihi na puengi
I told your mom that night

Si Yu’os Ma’ase sainahu esta hu kumprende
Thanks I understand

Ti saga-hu sa astrao I finattoku magi
I won’t stay because I came late here

Dialo ya bai hu sugon I minahalang yan triniste
Oh I will try to deal with this hurt and missing her

Chorus


Oohhh


Chorus


Humanao yu’ tatte gi I gimamu
I came to your home

Tula noche ti manhasso kao sina yu’ maigo?
All night I couldn’t stop thinking can I sleep?


Ai mappot para bai hu malefa
It’s hard for me to forget

Lao I sinaganna I nanamu guihi na ora
But your mom said that time


Chorus

1 comment:

Unknown said...

Why are some of the lyrics changed?