Wednesday, May 15, 2019

Maseha hafa taimanu

Hu usa todo i magugu ni ilek-niha yamu
I used the clothes they said you liked
Ya agapa na kannai-hu ha un na suha gi gapot ilu-mu
And my right hand I moved your hair
Ya akague na kannai-hu annai hu katga hao ai i chelu
And my left hand when I carry you, oh brother

Lao ai ti sina yu' mana'i nu esti kurason-hu
But I can't give you this my heart
Sa bula yu' esta ai bula fumababa
Because there's already a lot of badness
Ya hu na'i hao nu i kurason-hu ai hafa yu' taimanu
And if I give you my heart what will I do?
Ai hokkok ha gagaogao ai na un guaiya yu' i che'lu
Oh I've asked too much that you love me
Ai hokkok ha gagaogao lao guaiya yu' maseha hafa taimanu
Oh I've asked too much but love me no matter what

Hu chagi todo ninasina-hu
I tried all I could
Fan munga hao sumangan
Don't say anything
Eyu siha nai na kuentos
All those things to say
I ti ya-mu humungkok
The ones you don't like to hear
Lao bai hu sangan pago na hagu mas ya-hu
But I will tell you now you are the one I like the most





3 comments:

GuÄhuSiTray said...

Pot fabot could you do a request or two: “Gaige gi fion-mu” by JJ Concepcion, Taotao Guafi and “Protehi” from his Lahi-hu album? I’m learning my language and I’ve been trying to find lyrics for these songs but can’t anywhere and theyre some of my favorite.

MatÄ'pang said...

Che'lu, "kao un kumprendi" ginen Alfred Saures?

SiDao said...

May you post ti yahu iyoku i stone