Tuesday, October 11, 2016

Triste yu'

Triste yu' ginen as Frank "Bokkongo" Pangelinan

Triste yu’, triste yu’ ya puti i kurasonhu
I’m sad, I’m sad and my heart hurts
Hagu i gef mas yahu gi hilo tano
You are the one I love the most on this earth
Sedi yu’, acepta i dispensasion
Permit me, accept my apology
Hagu i gef mas yahu todo i tiempo
You are the one I love most always

Chorus:
Na’i yu neni i guinaiya yan fondon kurasonmu
Baby give me love and your whole heart
Ya bai prumeti hao na bai fanotsot nu isaohu
And I will promise you I will make up for my sins
Hagu lina’la-hu puengi yan ha’ani
You are my life night and day
Trineste yan pinitin kurason bai padesi
My heart is sad and hurt  and will suffer

Mungge hao?
Where are you?
Taya ha parehu-mu
There’s no one like you
Hagu i satbasionhu todo i tiempo
You are my salvation always
Kurason ma’ase nai nu guahu
Heart forgive me
Sa esta ti susugnon i mahalanghu
Because I haven’t gotten over this missing

Chorus

No comments: