Saturday, June 1, 2013

Lao Hafa Neni

Lao Hafa Neni lyrics
Despensa yu' sa ti hu hungok maolek i lyrics.

Hagu ni ripara i matahu
My eyes took notice of you
Hagu inadoran kurasonhu
You're the one my heart adores
Hagu inagang disisionhu
You're my voice of reason
Hagu minahalanag sinenteku
You're my missing feeling
Hafa na para na un sipara
Why are you separating?
Hafa yu' na para un sodda
What are you looking for from me?
Hunggan bunitu tutuhonta
Yes our beginning was beautiful
Dalai ya ti un konsidera
 Gosh you don't consider

Lao hafa neni
But why baby
Pine'lo-ku na fiet guinaiyan kurason-mu
I thought the love from your heart was true
Put i esta monahyan hu nota
This is over, I note
Gi kurason-hu hagu ha kirda
You're in my heart, my dear

Annai sigi hit umaagumento
When we argue
Hagu ha mas munadangkulu
You're the bigger one
Buente put i guahu patsensia
Maybe its for my patience
Un chogue sa para un hanao ha esta
You do this so you can go already

Hagu yumulang i prumesa
You're the one who broke the promise
Enao ai sen ti hu suspecha
That is something I didn't suspect at all
Hanao konsigi malago-mu
Go, do what you want
Sa enao i minalago-hu
Because that is what I want




No comments: