Saturday, June 1, 2013

Guahu sin Hagu

Guahu sin Hagu

Humanao hao neni gi chalanmu ya ti hu tungo neni tumanu bai tutuhu (You left baby on your way and I didn't know baby that )
Ai manu gaige pago na mumento (Oh wherever you are at this moment)
Humanao yan otro neni neni( You let with the other baby, baby)

Hafa yu' bai cho'gue hafa yu' bai hasso makkat na pinadesi guahu sin hagu (2x)  (What will I do, what will I think? This difficult feeling being without you)

Humanao hao neni sin guahu ya ti hu tungo na pon dingu cheluhu ai manu gaige hao kirdia na mumento hu gauiaya hao neni, neni, neni (You left baby without me. And I didn't know that you would leave me brother and wherever you are darling at this moment I love you baby, baby)

Hafa yu' bai cho'gue hafa yu' bai hasso makkat na pinadesi guahu sin hagu (2x)

I litratumu gaige gi fionhu ya kada hu atan neni tuhu i lagohu ai manu gaige kirida mahalang yu neni nu hagu (your picture is close to me and every time I look baby I start to cry and wherever you are darling I miss you)

Hafa yu' bai cho'gue hafa yu' bai hasso makkat na pinadesi guahu sin hagu (2x)  (What will I do, what will I think? This difficult feeling being without you)

No comments: