Tuesday, March 19, 2024

Korason

 Tinige' as Jesse Chong yan Kinanta as Kelvin Duenas

Manodda hao otro na lahi- You found another man

Un yute' yu' ai neni- You threw me away baby

Ya hafa yu' taimanu pago' guini?- And what do I do now?

I kurason-hu ai senputi- My heart hurts so much

Kurason, sangani yu' nu i bida-hu- Heart, tell me what did I do

Kao ti hu na'magof i kurason-mu? Did I not make your heart happy?

Kurason sagnani yu' nu i bida-hu. - Heart, tell me what did I do

Despensa neni an lachi yu'. - Forgive me baby if I was wrong

Hu li'e' hao gi painge estaba hao gi gipot- I saw you last night at the party

Ai ti hu ripara yu' gi fion-mu - I didn't realize I was near you

Ya hu atan hao nai guatu matan triste- And I saw you there with a sad face

Hafa neni na taiguini? Why baby are you like that?

Mandakkot hao gi petta-ku taftaf ogga'an- You knocked on my door early in the morning

Ilek-ku halom sa u'uchan- I told you come inside because it's raining

Ya matachong hao gi hilo siya duru kumati- And you sat on top of the seat and you cried

Hafa neni na taiguini? Why baby are you like that?



No comments: