Tuesday, December 20, 2016

I peble

Este na bunita na kanta ginen I Charfurous Brothers

Atan ha i dos kannai-hu kayu yan amko
Look at both my hands their rough and old

Sa para i familia-ku hagas masapit yu'
Because it's for my family, oh how much I suffer

I salappe para bai gana sa ya bai masahalom
The money I will gain because I will sweat

I boka para ya hu guaha sa tenga tinana-hu
The food I have might not be enough

Yanggin matto i tareha-hu para mansintensia
When it comes for my assignment to be sentence

Ai atan i dos kannai-hu ya un kunsidera
Oh look at my two hands and reconsider

Mungga manakumpara yan i bisinu-hu
Don't compare me to my neighbor

Sa meggai ti hu nasina sigun i planu-hu
Because there's a lot of stuff I cannot do for my plans

Yanggin isao esti i peble yanggin isao ti hu riku
If being poor is a sin and if not being rich is a sin

Pues hunggan bai hu konfotme na meggai isao-hu
Then yes I will confirm I have a lot of sins





No comments: